vineri, 11 iunie 2010

Ingeri Condamnati!

Poate parea socant la prima vedere, dar dupa parerea mea proprie cam asa stau lucrurile. Da, ati citit bine ingeri condamnati, pe acesta colonie care se numeste Terra, undeva in marginea Galaxiei Calea Lactee, ni s-a oferit sansa de a progresa si de a ne ridica la nivelul de spiritualitate admis in Univers. Totodata de-a lungul istoriei acestei planete au aparut civilizatii care ne-au dat cate un imbold, ne-au ghidat. Ceea ce stramosii nostrii (ingerii rebeli) au gasit aici, era adevaratul Eden de care se pomeneste si in scrierile biblice. La inceput totul a fost bine, pana cand a inceput sa se dezvolte Eul, acest monstru care si astazi este prezent in viata noastra. Am inceput sa devenim egoisti, sa mintim, sa furam, adica sa nu mai traim in armonie cu noi insine si cu planeta care ne-a gazduit. Nimeni nu se astepta sa decadem asa de mult, a fost pentru toti o mare surpriza, iar pentru noi o provocare pe care Dumnezeu Creatorul ne-a dat-o, o noua sansa. O sansa la care am primit si ajutor, lucru care in Univers nu este permis sau daca este, se face destul de rar. NOI AVEM ACEASTA SANSA!
Suntem suflete care nu ne-am desprins de aceasta planeta, mandra si frumoasa, ne-am reincarnat periodic, cicluri dupa cicluri, pentru a invata sa ne mantuim. Mantuirea inseamna eliberare, libertate. Libertatea nu se cumpara, ea se castiga, de aceea fiecare dintre noi trebuie sa ne castigam aceasta libertate, prin iubire de tot, prin a spune multumesc, prin a ierta, prin a intelege, prin a gandi pozitiv, prin a fi prezenti in vietile noastre, AICI si ACUM.  Doresc sa precizez cu toata responsabilitate si exprienta mea ca terran, ca suntem suflete curajoase, am trecut prin multe impreuna, cateodata ne-am urat, ne-am dusmanit, ne-am omorat, ne-am facut mult rau, am suferit in interiorul nostru, ne-am abatut de la planul initial, am fost lasi, am fost victoriosi - luptand pentru noi si inconstient pentru cei din jurul nostru, dar am facut-o. Acum a venit momentul sa ne ridicam si sa ne aruncam catusele si lanturile, sa ne eliberam din inchisoare. E momentul nostru, s-ar putea sa fie ultima sansa. Universul este rabdator cu noi, el are timp sa astepte, timpul pentru el nu exista, dar pentru noi da... va aduceti aminte ce am spus mai sus, Ingeri Condamnati! Ne asteapta Marele Univers, acolo este locul nostru, un loc pe care fiecare dintre noi il merita, avem din nou deschise canalele de comunicare cu Marele Creator Divin, incepeti sa comunicati, dati-va voie sa fiti voi insiva.
Suntem aici, fiecare dintre noi, cu un anumit scop, cu o anumita sarcina, cu un anumit plan de actiune pentru acest interval de timp, pentru acest segment de timp, destul de zbuciumat si plin de perioade de mare ondulatie si modificari periodice insemnate. Miscarea ondulatorie a timpului, intr-n interval destul de scurt pot aduce modificari majore la nivel psihic si somatic.
Venim de departe, e momentul sa intelegem ca toti intr-o zi trebuie sa ne intoarcem ACASA.
Va urma....

3 comentarii:

Anonim,  13 iulie 2010 la 17:06  

Noi suntem doar ingeri cu o singura aripa, nu putem zbura decit imbratisati
Luciano DeCrescenzo

Anonim,  21 iulie 2010 la 20:42  

Si-mi pare atat de rau ca se mai poate,
Gasi atata vreme pentru ura,
Cand viata nu-i decat o picatura,
Intre minutul acesta care bate ... si celalalt.

Si-mi pare neinteles si trist,
Ca nu privim la cer mai des,
Ca nu culegem flori si nu iubim,
Noi, cei care asa de repede murim.

LUPAN CATALIN CONSTANTIN 23 iulie 2010 la 11:14  

Multumesc de versurile frumoase, dar daca aveti si alte idei le putem dezvolta impreuna.Tine de evolutia noastra spirituala. Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP